2013/08/28

アボカドクリームパスタ Avocado Cream Pasta



先週夕飯にアボカドクリームパスタを作りました。カルボナーラを作ろうと思っていたけれど,めんどくさかったのでこっちにしました。まあまあの味だったかな。わたし自身があまりアボカド食べないから,もう作らないかな~。

I cooked avocado cream pasta for dinner last week. I was thinking of cooking carbonara, but it seemed a lot harder, so I chose this instead. It turned out ok. I'm not a big fan of avocados, so I might not cook this pasta again.

0 件のコメント: