2014/04/11

公園で遊びました Played at a Park




水曜日にとなりの町に住んでいる長泉町出身のお友達と遊びました。天気がよかったので子供たちを公園に連れて行って遊びました。ウィリアムはすべり台はちょっと怖がっていたようだったけれど,ブランコはとても楽しそうに乗っていました。

I went out with a friend of mine who lives in the next city who is also from close to my hometown. It was a nice day so we took our kids to a park and played for a while. It was the first time for William to play with the slide and swing. I think he was a little scared of the slide, but he loved the swing! 


0 件のコメント: