2014/07/31

ブライアンの誕生日祝い Brian's Birthday Celebration





もう23日のことだけど,ブライアンの誕生日でした。その前の土曜日にTucanosにお祝いを兼ねて食事に行きました(ブライアンの分はただになるので)。今回もマラカス持ってシャカシャカお店の人にお祝いしてもらいました。

誕生日当日は普通に家で夕飯食べて,買ってきたキーライムパイを食べて(これがすごくおいしかった!),プレゼントを渡して,と普通に過ごしました。ほかの家族との誕生日祝いも前の週にやって,ちょうど甥っ子の誕生日も近かったので一緒にやりました。ブライアン誕生日おめでとう☆

Brian's birthday was on the 23rd. The Saturday before, we went out to Tucanos for lunch since he can dine there for free. Again, the restaurant staff came and sang a birthday song while Brian was shaking the maracas.

On his actual birthday, we just had dinner at home, had some yummy key lime pie from Marie Callender, and Brian opened some presents. He had another birthday party the week before (it was a combined party with his nephew). Happy Birthday Brian!

0 件のコメント: