2016/09/22

遠足 Field Trip


今日はウィリアムのプリスクールの遠足で、水族館に行ってきました。日本の水族館のような大きいものではありません。
There was a field trip for William's pre-school. We went to the aquarium. The one we have here in Boise is not like the big Japanese ones.

先生が用意してくれたプリスクールのTシャツを着ていざ中へ。
The teacher had T-shirt ready for kids to wear.





これが一番大きな水槽(笑)
This is the biggest tank they have. lol






みんなでスナックも食べました。これは全部見終わった後。10時すぎから見始めて、スナックが食べ終わって解散したのが11時。かなり小さい水族館でしょ(笑)
We had a snack time after we saw all the fish (and reptiles and birds. The aquarium has them somehow.). It was a little after 10 when we started, and we finished 11 am when we finished having snacks and left the aquarium, so you can tell how small this place is.

2 件のコメント:

陽子 さんのコメント...

水族館は小さくてもフグはでかいジャーン!笑
水族館って日頃のあれやこれやを癒してくれるよね。
ウチも先日新江ノ島水族館に行ったのだけど、めちゃ混みだった!
でも、癒されたよ。

mikeeks さんのコメント...

そうそう、ふぐね!笑 江の島水族館行ったことないなあ。品川の行ったことある?すっごいやつ。