2017/07/13

昨日と今日の出来事 Yesterday and Today


昨日は午後3時間くらい色々と出かけてきました。
William and I went out for like 3 hours this afternoon.


郵便局,図書館,Old Navy, ショッピングモール,ターゲット。ショッピングモールでは今レゴの展示がところどころにあって賑わっていました。
We went to the post office, library, Old Navy, Mall, and Target. At the mall, they have different Lego displays now and many people were there to see them.



毎日暑いけど今日も暑かった。今日も朝からお買い物。まずDeseret Book(教会の本や雑貨が置いてあるお店)へ行き,Walmartへ行きました。
It was another hot day. We went shopping again this morning. Deseret Book was our first stop. Then Walmart.


Walmartでソファー用のクッションを見つけて購入。二つセットで1500円ほど。古いやつは中の綿?がもうひどく変形して最悪な状態だったのでちょうどよい感じのが見つかってよかったです。
At Walmart, I found pillows that would be perfect for our couch for $15 for two. The padding for our old ones were terrible and we definitely needed new ones.

古いクッション Old pillows

新しいの✨✨ New ones


今日は家で育てているバジルを使ってバジルペーストを作りました。しかしものすごい量💦こんなにどうする。。。
And today I made some basil paste from our basil. What should I do with all this paste?! 



夕飯はそれを使ってパスタ🍝まだまだペースト残ってます。
I made basil paste pasta for dinner. Still have a ton of paste left.



それにラタトゥイユ。まったくタンパク質がない夕飯でした💦
And ratatouille. There was no protein for dinner, ha ha.



夕飯の後は3人で水風船で遊びました。昼間暑くてなかなか外で遊べなくて,ウィリアムがかわいそうなのでこれくらいはしてあげないとねえ。
After dinner, William wanted to have a water balloon fight since he didn't get to play outside during the day because it was too hot. I feel bad for him, but it's just so hot to be out during the day. 



2 件のコメント:

三好 さんのコメント...

このホワイトハウスもLEGO?
凄いね〜!!!
クッションの柄も可愛いし、ハワジルペーストも大好き♡
ピザにも合うね!あと、鶏とジャガイモに和えたり。食べたいなぁ♡

mikeeks さんのコメント...

そう,ほかにもいろんなやつのレゴがあったみたい。みんな見なかったけど。バジルペーストめちゃくちゃまだ余ってる。食べてほしい!苦笑