2009/08/09

三輪家族 Miwa Family

わたしの友達の三輪家族が夏の間日本に戻ってきました(だんなさんの大学院のために現在アメリカのネブラスカ州に住んでいます)。いつも日本に戻ってくると一緒に食べに行きます(笑)。富士市にある王将に食べに行きました。8か月の赤ちゃんに実際会うのは初めてだったし、少しの時間だけれど、一緒に過ごすことができてよかったです。:)

My friends, Miwa family has been back in Japan for the summer. They have been living in Nebraska for the husband's graduate school. We always go out and eat whenever they come back to Japan. lol This time we went to "O-Sho", a chinese restaurant. It was good to spend time with them even for such a short time, especially since it was the first time for me to meet their 8-month-old baby. :)

3 件のコメント:

blogger さんのコメント...

nice family especially too cute the boy is.

あよ さんのコメント...

私たちの写真を2枚も登場させてもらってありがとうございます(笑) 
私のブログの方もみきこさんとの写真を付けておきましたよ。(みきこさんが一番きれいに写っている写真を選びました~)

mikeeks さんのコメント...

あよちゃん、こちらこそわざわざ富士まで来てもらったし、時間を作ってもらってありがとね。一番きれいに写っているって……そんなのあったかい?(苦笑)