2009/08/22

ステーク神殿参入 Stake Temple Trip

8月21(金)・22(土)でステークの神殿参入がありました。わたしは若い女性の責任があるので、ずっと青少年たちと一緒でした。東京神殿のバプテスマフォントで青少年のみんながバプテスマを受けているのを見てとても感動して、自分の召しに感謝しました。

二日目には、3つのグループに分かれて、浅草とNHKと科学技術館へ行きました。わたしは科学技術館へ行くように割り当てられたけれど、若い女性で行きたい子はいなかったので、男の子たちと一緒に行くことになりました。でもとても楽しい時間をすごしました!

There was a stake temple trip yesterday and today. Since I have a Young Women calling, I was with the youth all the time. I was so touched as I saw them being baptized in the beautiful Tokyo temple's baptismal font, and felt so blessed to have my calling.

On the second day, we seperated into three groups and went to Asakusa, NHK (Japan Broadcasting Corporation), or Kagaku Gijutsukan (Science Museum; http://www.jsf.or.jp/eng/). I was assigned to go with those who wanted to go to the Science Museum even though there was no young women who wanted to go there. So, I was with all the boys, but had so much fun there!

0 件のコメント: