2012/10/13

わたしの誕生日 My Birthday






10日はわたしの誕生日でした。今年は子供も授かって特別な誕生日でした。昼間は一日育児に追われて忙しく過ごし,夜はブライアンとささやかな誕生日会をしました。わたしはスポンジケーキがあまり好きじゃないので,ブライアンがDairy Queenでアイスクリームケーキを買ってきてくれました♪どのくらいの値段か分からないけれど,とても大きくて食べ終えるのに何日もかかりそうです。一緒にバースデーソングを歌ってケーキを食べて,プレゼントにはセイコーのソーラー時計をもらいました。何よりもうれしかったのはすばらしいメッセージの書かれたバースデーカードで,最近は育児で大変だったりしてとても疲れていたこともあってほんとうにそのメッセージありがたかったです。ブライアンありがとう!

It was my birthday on the 10th and was a special birthday for me this year with the baby. I had a busy day during the day taking care of the baby, and in the evening Brian and I had a little birthday party. Brian bought me an ice cream cake from Dairy Queen because I don't really like regular cake. I don't know how much it cost, but it was huge and will take for a while to finish eating it all. We sang a birthday song, had the cake, and Brian gave me a SEIKO solar watch. What made me happy the most was the birthday card which had a beautiful message. I have been really tired lately taking care of the baby all day, so the message was really appreciated. Thank you Brian!

0 件のコメント: