2008/01/06

メガトマト Mega Tomato


昨日断食日前にがっつり食べておこうと思って、昼にマックでメガトマトを買って食べました。携帯クーポンで安く食べることが出来ました。思ったより「メガ」ではなくてちょっとがっかりしました。それでもハンバーガーパティは3枚あったから、かなりの物だったのだろうけどね。

I went to McDonald's and bought a Mega Tomato yesterday before I began fasting(Do Mega burgers exist in the US??) . I used a cell phone coupon, so I could get it cheaper. I thought it was much smaller than I expected. Didn't seem "Mega" at all to me. But, there were three patties in the burger, so I guess it was mega enough, ha ha.

2 件のコメント:

Beau Sorensen さんのコメント...

Were there 3 tomatoes too? The name alone makes me think that it is just a bunch of tomatoes on a bun, but that's just me.

匿名 さんのコメント...

Beau,
Just one slice of tomato. You can go to http://trendy.nikkeibp.co.jp/article/news/20071116/1004558/?SS=trdimgview&FD=-78949872 to see the picture. The right one is Mega Tomato, and the left one is Mega Tamago.