2008/07/05

ごちゃまぜパーティ Combined Party

オーストラリア出身のDrake長老が書いてくれました。
Elder Drake from Australia wrote these.

今日は沼津の教会で宣教師(長老二人、姉妹二人)と芦川兄弟姉妹といろんなパーティを一つにしたパーティーをしました。宣教師二人が新任(ビーン)なのでようこそっていうのと、一人はすぐに伝道を終えてしまうのでさよならっていうのと、もう一人はすぐに転勤してしまうのでこれまたさよならで、4人のうち二人は誕生日が昨日としあさってなので、これをみんなまとめて食事会しました。食べ物はビーンちゃん(英語だとグリーニーと言います)のために全部グリーンでそろえました。緑のご飯、ケーキ、ゼリー、お菓子。食べすぎました。でもおいしかった!

Numazu missionaries ( two Elders and two sisters), brother & sister Ashikawa, and I had a combined party at church today. We had to have a party for the two new missionaries who are new (just came out of the MTC and JMTC), for one Elder who is going home to Australia soon, for one sister who is getting transferred soon, and for both sisters' birthdays. Sister Ashikawa and I made most of the food green; green rice, cake, jello, snacks and candies, just for the greenies (new missionaries). We all ate so much, but the food was great!

0 件のコメント: