2008/12/18

すごいプレゼント The Great Present

最近職場で,大管長会からのクリスマスカードと記念品をいただきました。確か去年はレザーの聖書だったと聞きましたが,今年はレザーの英語の賛美歌でした。写真では見にくいけれど,とても品があって,使うにはもったいないくらいです。たぶんしまっておくことになるかなぁ。

Recently, I received a Christmas card and memorial at work which is from the first presidency. I heard that the last year's present was leather Bible. This year's was a leather hymn book. It's hard to tell in the picture, but it's very good quality, and I don't think I will be able to use it.

0 件のコメント: