2008/12/06

忘年会 Year End Party


Please don't look at my messy hair!! Rain made it worse...
昨日(金)の夜は、管理本部の何人かの人たちと(みんな課は別々です)忘年会をしました。赤坂にある兄夫(ヒョンブ)食堂という韓国料理店に行きました。3つのテーブルでわたしたちのところは単品で頼み、あとの2つのテーブルの人たちはコースで頼んでいました。たくさん食べてお腹いっぱいでした。キムチとか辛いものをたくさん食べたせいか、とてものどが渇いてたくさん水を飲みました。

今日は沼津支部の神殿参入だったので、夕べそのまま神殿別館へ泊まって、今日は支部の人たちと同じセッションに入りました。もう12月なので、神殿の前にはライトアップされたネーティビティーのシーンが飾ってありました。

I went to a year end party with some of the brothers and sisters from work (we don't all work in the same department). We wen to a Korean restaurant called Hyungboo in Akasaka. We sat at three different tables. People at my table ordered seperately, and people at two other tables ordered a course menu. We all ate much and got so full. I got so thirsty and had so much water during the meal. I think that's because we ate spicty stuff like Kimchee.

Today was a Numazu branch temple trip. I stayed in the temple annex last night after the party, then attended the same session with people from my branch. When I arrived at the temple last night, there was already a nativity scene decorated.

0 件のコメント: