2008/12/25

メリークリスマス!Merry Christmas!


クリスマスがやってきました。今日は仕事は休みでした。さすが教会。昨日は職場で同じフロアで働く人たちにクッキーを配りました。少しだけでも主の愛を分かち合いたかったので。JMTCの会長さんや他の部の方からもクッキーやケーキをいただきました。とてもアメリカが恋しくなりました。ともかく、みなさんメリークリスマス!

Christmas is here. I didn't have to work today. No working on Christmas day for the churh, yey. I baked some cookies and gave them to the people on the same floor yesterday to share the love of the Lord. People from another department and the president of JMTC gave us (translation department) some cookies and cakes as well. I miss America... Anyway, Merry Christmas everyone!

0 件のコメント: