2009/05/22

妹の結婚式 My Sister's Wedding

5月16日はわたしの妹の結婚式でした。すでに2月に入籍していたけれど式は妹が仕事をやめてからということで後になりました。とてもきれいで幸せそうなお嫁さんでした。

My sister and her husband had their wedding reception on the 16th. They got married back in February, but waited to have the celemony and reception until after my sister quit her job. She looked so happy and beautiful .

2 件のコメント:

kymito@gmail.com さんのコメント...

妹さん、ご結婚おめでとう!とてっもきれい!:-)

mikeeks さんのコメント...

ほんときれいだった!とても幸せそうだったよ~。次はわたしたちの番よ!