2009/05/06

アメリカ旅行 Trip to the U.S.

good old BYU campus: from left - Library, JKHB, Administration Bldg, HFAC

Rasberry Lemon Cream Cheesecake and fries at Cheese cake Factory

Salt Lake Temple

New Draper Utah Temple

Goblin Valley

今年は突然決めて、またアメリカ旅行に行ってきました。日本の生活にすっかり慣れてしまって、アメリカのすべての物のサイズの大きさにあらためてビックリしました。今回は10日間の旅で短かくて、すべての友達にあるのは難しかったけれど、時間をとって会ってくれた友達ありがとう!会えなかった友達ごめんなさい!でもまた必ず行くよ!!

I just came back from the U.S. trip which I decided a week before I left Japan. I'm so used to living in Japan and had forgotten how big everything was in the States!! This time, I only had 10 days to spend, and there wasn't enough time to see everybody, but I'm grateful for my friends who took their time to see me. To those I didn't get to see you, I'm sorry, but I will come again!!






2 件のコメント:

あよ さんのコメント...

みきこさん、ユタに行ってたんですね~。い~な~。私もチーズケーキファクトリーのチーズケーキ、大好きです!!今度は是非ネブラスカに遊びに来てくださ~い。でも私達が静岡に帰る方がいいですね。多分8月かな?静岡に帰ると思うので会いましょうね~。

mikeeks さんのコメント...

知ってるよ~、アヨちゃんチーズケーキファクトリーのゴディバのチョコレートチーズケーキ好きじゃない?メニュー見て、アヨちゃんのこと思ったよ~(笑)8月帰ってくるの楽しみにしてるよ!ふうくんにも会いたいな。