2012/11/29

ウィリアム3か月 William Is Three Months Old




早いもので今日でウィリー君が生まれてから3か月です。これまですくすく元気に育ってくれてとてもうれしいです♪こんな笑顔をわたしに見せてくれることはなかなかないので(ブライアンにはいつも)パシャリ。


It has already been three months since my little William was born! I'm grateful that he has been blessed with good health and growing so well. He hardly smiles like this to me (he does to his daddy all the time though!), so I had to take the picture. :)

4 件のコメント:

Katja さんのコメント...

He is so cute, he looks like a cute little Japanese kid. Love it, great picture.

mikeeks さんのコメント...

Thanks Katja! He doesn't look exactly like Japanse, but doesn't look like American either. I sometimes wonder if he really is my son since I was put to sleep and don't remember anything about c-section! :)

katsues さんのコメント...

かわいいいよおおおお

mikeeks さんのコメント...

かっちゃんありがとう♪親ばかだけどかわいいのよねえ笑うと。でもこんな笑顔のときはめったにないから。ブライアンには笑うのにさ!