2012/11/24

感謝祭 Thanksgiving




左からチョコレートピーカンパイ,パンプキンパイ,アップルパイ。
このほかにもあと2つのパイがありました♪
From left: Chocolate pecan pie, Pumpkin pie, and Apple pie.
There were two other pies as well. :)

23日(木)は感謝祭でした。たくさん感謝すべきことがあります。今年はブライアンの妹夫婦の家に集まって食事をしました。お決まりの七面鳥に,ハム,マッシュポテト,スタッフィング,ヤム,サラダ,フルーツ,ロールパン,パイなど,たくさんの食べ物を見てすごくうれしくなりました(笑)。わたしはチョコレートピーカンパイを作って行きました。よい家族親族と一緒に良い時間を過ごせて幸せ~☆

It was Thanksgiving Day on the 23rd. I have much to be thankful for. This year, O'Bannons and Strassers (Brian's sister's in-laws) got together at the Strassers (Brian's sister's) for the dinner. There was a ton of food - turkey, ham, mashed potatoes, stuffing, yam, salad, fruit, rolls, pie, and more. I got so excited to see all the food! My contribution was a chocolate pecan pie. We had a great time together.


左からウィリアム,エジソン,ロビー
From left: William, Edison, and Robbie

今回ユタ州のソルトレークからブライアンの弟夫婦が来て,初めて4か月の赤ちゃんロビー君に会いました。ここアイダホに住んでいるウィリアムといとこのエジソン君のもう一人のいとこです。3人が一緒にそろったのは初めてで,一緒に写真をパシャリ。

I met Robbie, another cousin of William and Edison who lives in Salt Lake, Utah for the first time. It was the first time all three cousins got together. 

2 件のコメント:

katsues さんのコメント...

楽しそう!!サンクスギビングデーっていいねえ。

mikeeks さんのコメント...

家族で集まってよい時間だけれど,ついつい食べすぎちゃうからやばいのよね~。