2013/12/27

クリスマス Christmas






クリスマスは,とても良い一日だったけれど長かった~。朝ごはん用に前の晩に作っておいたシナモンロールを食べて,それからサンタさんからとお互いからのプレゼントを開けて,午後からはブライアンの実家に行って第二段のプレゼントオープン。たくさんすぎるプレゼントを今年もいただきました。夕飯はブライアンの妹夫婦の家に行って皆でクリスマスディナーしました。わたしはツリーサラダと忍者ブレッドマンクッキーを持って行きました。

We had a very good Christmas day, but it was a long day! We started out the day with having some cinnamon rolls for breakfast, and then opened the gifts from Santa and from each other. In the afternoon, we headed to Brian's parents' for opening gifts round 2. We received so many gifts again this year. After that we all went to Brian's sister's house for dinner and I contributed a Christmas tree salad and Ninjabread men cookies. :)

0 件のコメント: