2014/02/16

バレンタイン Valentine's Day






14日のバレンタインには,金曜日だったのでディナーに出かけると混むと思ったので,家でハンバーグを作って食べました。ハート型にしたのだけれど(友達のマネして),微妙なできあがりになりました。デミグラスソースも作ったけれどそれもいまいちだったなあ。あとは生チョコとチョコクッキー作って,ブライアンからはバラの花束とLindtのチョコレートとカードをもらいました。チョコはすでにもうほとんど残っていません。。。

Since Valentine's Day was on Friday, we thought it would be crowded if we went out for dinner, so we just decided to eat at home. I cooked hart shaped hamburg (it doesn't look like hart though). I made the sauce too but it wasn't so good either. :( I made nama-chocolate (it is very soft and creamy) and chocolate cookies and they were good. Brian gave me beautiful roses, Lindt chocolate and a beautiful card. And just for your information, the chocolate is almost all gone...

0 件のコメント: