2016/03/10

納豆チャレンジ Natto (fermented soybeans) Challenge





アップロードし忘れて日付が変わってしまいましたが,今晩(9日)宣教師を夕飯に招待してありました。たまたま宣教師の交換日だったので,別のエリアからの宣教師(ビーン長老)が初めて我が家に来て,ということで,我が家のしきたりで納豆を食べてもらいました。かわいそうに。。。「おいしくない!」と言って食べてました(笑)

We had the missionaries over for dinner tonight (well, I guess it's already last night). They were on an exchange today, so Elder Hunt was with an Elder (Elder Bean) from another area in our stake. Yep, that means I got to feed him Natto! He took a bite and said "This isn't good!" Too bad! Ha ha!

0 件のコメント: