2016/02/14

バレンタインデー Happy Valentine's Day!








今日はバレンタインデーでした。日ごろから愛と忍耐を示してくれるブライアンとウィリアムに感謝。わたしはきれいなバラとおいしそうなチョコレートをもらいました。わたしから二人には安物のチョコレート。でも夕飯にハンバーグとデザートにチョコチーズケーキを作りました。このチーズケーキがものすごいおいしいのなんのって!すごい濃厚でチョコとチーズケーキの最高の組み合わせ♪

Today was Valentine's Day. I'm so grateful for Brian and William who are so loving and patient with me. We gave gifts to each other and celebrated with some hamburg stake and chocolate cheesecake. The cheesecake was divine!! 

0 件のコメント: