2008/06/13

髪の毛切りました~! I cut my own hair!


わたしのことをよくご存知のかたにとってはいつものことですが、また髪の毛を切りました。最近前髪がうっとおしくて限界だったので、ついに切ってしまいました。一応前髪伸ばしていたので、いつものごとく「あーあ」と少し後悔の念はあったけれど、いらいら感とかからは開放されて嬉しい。

This is a usual thing to those of you who know me well, yes, I cut my own hair again. My bangs had been bothering me and couldn't stant it anymore. I was trying to grow my bangs, so I regretted a little bit, but I feel much better now.

0 件のコメント: