2008/06/25

イーガン兄弟 The Egan Brothers

イーガン長老(青いネクタイ)とお兄さん(その前)
Elder Egan in a blue tie, and his brother in the front.

もう数日前の話だけれど、ステーク大会第2日目に、以前沼津で伝道したイーガン長老がお兄さんと一緒に訪問してくれました。お兄さんも数年前に仙台で伝道したそうで二人で旅行に来ました。今回のステーク大会は、日本全国一斉に行われたブロードキャストのやつで、沼津支部と富士ワードは富士で一緒に見ました。イーガン長老は富士と沼津の両方で伝道したので、両方の会員に会えてちょうどよかったんじゃないかなあ。でもその日はものすごい雨でもう大変でした!

Well, this happened 3 days ago already, but one of the returned missionaries who served in Numazu before came to visit with his brother who also served his mission in Sendai a couple years ago. They came to the broadcast stake conference in which all the branches/wards in Japan participated in different areas. Members of Fuji ward and Numazu branch saw the broadcast in Fuji together. It was good for Elder Egan who served both in Numazu and Fuji because he got to see both members at the same time. By the say, it rained super hard all day long that day!!!

0 件のコメント: