2015/10/18

誕生祝い Birthday Party





今日は日曜だったので,家族で集まっていつものようにディナーして,その後少し遅れましたが,わたしと義母の誕生日のお祝いをしてもらいました。おいしいチーズケーキに一本だけロウソク立てて二人で吹き消しました(笑)プレゼントには,竹!と,鳩の風鈴をもらいました。(^v^) ところでディナーにはバーベキューステーキ♪最高でした!

We had a Sunday family dinner tonight as usual, and after the dinner we had a little birthday party for me and Kathi, my mother-in-law. We only put one candle on the yummy cheesecake (Kathi doesn't like cheesecake though). I got a bamboo and a dove wind chime. :) By the way, we had some great steak for dinner. It made my day!

0 件のコメント: