2015/10/19

ハローウィンデコレーション Halloween Decoration




ハローウィンの飾り付け,毎年ほとんどしてなくて,布でできたパンプキンのデコレーションを部屋に飾って,あとはジャコランタンを作って外に置くだけって感じだったけれど,今年はもう少し加えようと思って,ドアにリースをつけて,窓にもなんていうやつだろう,かぼちゃとかの形のシールじゃないけどやわらかいゴムみたいなのでくっつくやつを買ってきました。リースはキットになっていて自分で作ったのだけれど,簡単だけど結構時間かかりました。でもちょうどいい感じのができてよかったです。ウィリアムの衣装に使う黄色のTシャツを探しているけれど,どこにもなくて困ってます。オンラインでもなかなかなくって,今からだとあっても間に合わないし~。もうちょっといろんなお店当たってみます。

I don't usually put much decoration for Halloween just because I'm lazy, but this year I felt I wanted a little bit more than pumpkin decoration and a jack-o-lantern, so I got some sticky decoration thing to put on the windows and a kit to make a wreath. It took me longer to make it than I thought, but it turned out great. :) By the way, I have been looking for an yellow t-shirt for William's costume, but I just can't find it anywhere! I found some online but it's too late to have it shipped. I'll try some more stores.

0 件のコメント: