2017/04/14

雪!! Snow!!



今日は雪が降りました!⛄ありえな~い!!春になってもう雪は絶対ないと思ったのに驚き。(@_@)朝ウィリアムのYMCAのクラスに出かけなくてはならなくて,クラスが終わったときには駐車場に停めておいた車にたくさん雪が積もっていて,もういらないだろうと思っていたスクレイパー(雪払うやつ)を久しぶりに使いました。
It snowed today! I couldn't believe it! It's spring and all the flowers have been blooming, so it was totally unexpected. One of my friends was saying "Mother Earth has bipolar". lol I had to go William's YMCA class this morning and when we came out to the car after the class was over, our car was covered with snow that I had to use the scraper to get it off. I never thought I would have to use it again.



夕方ウィリアムと裏庭に花🌻を見に行ったけれど,春なのに冬のコートというありさま💧寒かったけれどこの笑顔で暖かくなりま・・・せんでした(笑)
William wanted to go to the backyard to see flowers this afternoon, but it was cold and we had to wear a warm jacket. You would think this smile of William would warm you up right? Well, it didn't! lol



食べ残りだけど,今日の夕飯はピザ🍕毎日ピザでもいいわ。簡単だしおいしいし♪完全に太るだろうけど。。。
These are the leftover pizza from dinner tonight. I love pizza! It's easy to make and so yummy. I could eat it everyday! I'd get so big though...




2 件のコメント:

陽子 さんのコメント...

毎回思うけど、ピザが美味しそう!
何が乗ってるの?知りたい。
この時期に雪は困るね!
こちらは今日は半袖で過ごせました。

mikeeks さんのコメント...

ピザ普通にホームベーカリーについてきたピザ生地のレシピ。ソースは市販の買うときもあるけど手作りするよ。あと乗ってるのはサラミ(ぺパロにじゃない)とマッシュルームだけ。ウィリアムがサラミしか食べないからさ。マッシュルームも取らないと食べない。あとはオリーブ乗せたり適当。それでモッツォレラチーズ(こっちでは一般的にピザに使われてる)そっちも半袖で過ごせたりするんだね。こっちは半袖だったり冬の恰好したりの繰り返し。