2017/12/16

ウィリアムサンタ William Santa



今日は昨日作ったクッキーを近所の人たちに配りに行ってきました。ウィリアムサンタがプレゼント渡す係でした🎁
Today, William and I went around the neighbors and gave them cookies I made yesterday. William Santa was in charge of handing them the cookie plates.



歩きながら夕べ降った雪の上に足跡をつけるのを楽しんでいたウィリアム。今年は新しい雪用ジャケットにズボン,それと手袋も買ったので思い切り雪の中で遊べます。
William enjoyed walking on the snow from last night and leaving his footsteps. We bought him a new snow jacket, pants, and gloves, so he is ready to play in the snow this year.


今晩は教会のクリスマス会がありました。ブライアンは調子が悪く家でゆっくりしていたいということで欠席。自分も風邪で家に入れたらその方がよかったけど,クリスマス会にサンタが来るかも?!ということでウィリアムが行きたがっていたので一緒に行ってきました。それからパイも二つ持っていくことになっていたのでね行かなければならなかったんです。
There was a ward Christmas party tonight. Brian wasn't feeling well, so he decided to stay home. I had a cold too and wanted to stay if I could, but William wanted to go to the party because we heard that Santa might be coming, so we went. And I had also signed up to bring two pies, so I had to go anyway. 



期待どおりサンタが来ました!ウィリアムは今回はいろいろサンタさんとお話ししていました。プレゼントももらってうれしそうでした。
Santa really came to the party! William was happy to see him, and I couldn't hear him, but he was talking to him, and even got a present from him. :)


今のどの調子がすこぶる悪くなってきた。。。明日の朝,声でないかも。。。クリスマスまでにはほんと直したい。
Now my throat hurts...I might not have my voice tomorrow morning. I hope I get over this cold by Christmas.




2 件のコメント:

陽子 さんのコメント...

可愛いサンタだこと♡
美味しそうなクッキーだから、もらったお家は嬉しいね!

自分が具合悪くても子供が元気だと休めないよね!
私も昔に比べて大分風邪ひきやすくなったよ。
疲れもあるんだろうけど。。。
クリスマスまでには治るといいね。

mikeeks さんのコメント...

どうだろうか。。。見た目結構おいしそうなんだけど味がいまいちって感じだったな。あのあとはやり目になっちゃって(今ブログ新しいの書いたけど)昨日ついに医者に診てもらいに行ってきたよ。抗生剤と目薬で治療中。クリスマスまでにはほんと治りたいわ。