2018/11/11

結婚7周年記念日 Happy 7th Anniversary



結婚して7年がたちました❣
It was our 7th Anniversary today.


記念日が日曜で外食行けないので(日曜は買い物とか外食とかしないようにしています),昨日の土曜日にブライアンと二人でお寿司を食べに行きたかったのだけど,ウィリアムが調子が悪く(腹痛と微熱),一日寝て過ごしました。ということで外食は延期することに。代わりにかつ丼を作って食べました。かつ丼裏切らないおいしさ💛
Since it was Sunday, we wanted to go out for sushi dinner last night, but William was sick, so we decided to postpone. We had Katudon for dinner instead. It was yum as always!



ブライアンからはカードときれいな薔薇の花束とゴディバのチョコレートをもらいました。ゴディバのチョコはいつもみんなで分けて食べるのがなぜかお約束になっていて,今回も3段になっているこのチョコレート,ブライアンとウィリアムとわたしの3人で一段ずつ食べることになりました。ブライアンは自分も食べれるって分かってるから,高くてもおいしいゴディバのチョコを買ってくるんだと思うな。
Brian gave me a card, a dozen of beautiful roses, and Godiva chocolate. Somehow every time I get Godiva chocolate, I'm supposed to share with everyone else. So this time, there are three layers in the box, so Brian, William, and I get one layer each. I bed Brian gives me rather expensive Godiva chocolate because he knows he gets to eat as well.



そしてウィリアムからはHappy Anniversaryと書かれたカラフルなお祝いの紙をもらいました✨✨裏には結婚年月日とAnniversaryと書かれてました。芸が細かい。それに自分用とブライアン用に二つ作ってました。でもこれ,今日が終わったら回収するそうで,来年の記念日になったらまた渡してくれるそうです(笑)
William gave me a piece of colored paper with Happy Anniversary on. On the back, the year and the date of our marriage were written as well as the word Anniversary. He made one for me and one for Brian. He said he is going to take it away from us after the day is over, and give it back to us on our anniversary next year. Ha ha ha.



なんだかんだ言ってまあ良い7年を過ごしてきたと思います。ウィリアムとダリンにも恵まれました。ブライアンは相変わらず無口だけれど,家族のために働いてくれて,ウィリアムとダリンの面倒をよく見てくれます。自分が怒りっぽい性格で毎日ガミガミかーちゃんやってるから,穏やかでやさしいお父さんがいてくれてウィリアムとダリンは相当ありがたいと思ってるんじゃないかな(苦笑) 
There have been ups and downs, but we have had a good 7 years together. We have been blessed with William and Dallin. Brian works hard everyday to support us, and he takes care of the boys well. I'm sure the boys really appreciate Brian for being so calm and kind unlike me who is often cranky. lol


また次の記念日まで一年がんばります。もっと良い一年にできますように✨
I hope we can make our 8th year a great year as well.

0 件のコメント: