2018/12/04

養子縁組完了 Adoption Finalized


今日はユタで養子縁組の2回目の(最終)法廷尋問がありました。と言っても自分たちは行かなくてもよくて,ユタの弁護士が法廷出廷して用を済ませてくれました。
There was a second and final court hearing for the adoption today. It was held in Utah, but luckily we didn't have to go. The lawyer who came to the first hearing 
went to the court and took care of the matter.


すべて無事に行ったようで,無事に養子縁組完了。これでダリン君正式にオバノン家の一員になりました。
Everything went well and the adoption was finalized! Now Dallin is officially the O'Bannons!


ミドルネームもやっと決めましたよ。アレクサンダー(Alexander)幸太郎(Kotaro)です。よろしく~。
And Brian and I finally decided on Dallin's middle names. They are Alexander Kotaro. 



ところで今日はめちゃくちゃ寒かった!マイナス6度くらい。😱今週末はマイナス10度とかなるみたい。ひえ~っ。😱😱😱😱
By the way, it was super cold today. 20 degrees. The weather forecast says it's going to be a lot colder this weekend. I'm going to die....



0 件のコメント: