2012/02/08

子供の歌集 Children's Songbook


先週の日曜日にワードの初等協会の第一顧問に召されました!長いこと教会員生活を送ってきましたが初等協会の召しは初めてなのでかなり緊張します。しかも子供たち(託児抜かして)70人もいるんです!静岡ステークの子供の人数よりもかなり多いです。子供の歌もほとんど知らないので,夕べはブライアンとデゼレトブックに行って『子供の歌集』とCDを買ってきました。これで練習して子供たちと一緒に歌えるようにがんばりま~す♪

I was called to be the first counselor in Primay in my ward. I have been a member of the church for quite some time, but this is my first time to serve in Primay and I am very overwhelmed. There are 70 children (excluding nursery kids) and that's a lot more than we have in my home stake! I hardly know any children's songs, so my husband and I went to Deseret Book last night and bought a Children's Songbook and the CD. I will try to learn the songs and hopefully I will be able to sing along with the Primary children.

0 件のコメント: