2012/02/11

夢がかなった♪ My dreams came true!



ここ最近食べ物の夢を良く見ます。3日前はフライドチキンの夢を見ました。おとといはフライドポテトの夢を見ました。ゆうべは食べ放題に食べに行く夢を見ました。ということで今晩はケンタッキーフライドチキンに行ってチキンとポテトを買ってきて夕飯に食べました(笑)近くのアジア食料品店でカルピスウォーターも買ってきて,満足な夕飯でした♪

I dream about food often lately. I dreamed about fried chicken three nights ago. The next night, I dreamed about french fries. Last night, I dreamed about going to an all you can eat place. So, we went to KFC and got some chicken strips and fries for dinner. I also had Calpico which I got from an asian market nearby. The dinner was very satisfying.

0 件のコメント: