2012/05/14

母の日❤ Happy Mother's Day!!!




今日は母の日でした。ブライアンのお母さんのためにガトーショコラを作りました。見た目はかわいくできたと思うけれど,わたしが期待していたガトーショコラとはちょっと違うものが出来上がった感じで微妙でした~。今度また挑戦してみようと思います。ブライアンのお母さんはいつもわたしにとても良くしてくれるのでほんとうにありがたいです。自分の母親が近くにいないのもあってほんと助かります。うちのお母さんには先日オンラインで注文したお菓子を送りました。最初花を送ろうかと思ったけれど,やっぱ内田家は花より団子ですから。

教会では姉妹たちがチョコレートをプレゼントにもらいました♪自分ももう少しで母親になるんだなあと思うと不思議な気持ちがします。良い母親になれるようにがんばらなくっちゃ。

Happy Morther's Day!!! I baked Gateau Chocolat for my mother-in-law. Although it looked pretty cute, it didn't turn out the way I had expected, so I think I will try to bake another one sometime again. Brian's mom has been always nice to me and helps me a lot in many ways. I feel so grateful for her especially since I don't have my own mother living nearby. For my mom, I sent some sweets that I ordered online the other day. I first thought of sending her flowers, but thought she would love food more than flowers, and changed my mind.

Today at church, all the Sisters got some chocolate. I feel a little weird to think that I'm going to be a mother soon. I will do my best to be a good mother. :)

2 件のコメント:

Katja さんのコメント...

This looks so good, what is the recipe? Looks very complicated!

mikeeks さんのコメント...

I have the recipe, but it's kind of complicated to explain. And I want to find a better recipe of gateau chocolat, so when I find the one I think is the best, I will let you know.