2012/05/23

Sisters' Show




夕べは同じホームステーク出身でMeridianに住む姉妹の招待を受けて,彼女の集うワードの扶助協会の活動「Sisters' Show」に行ってきました。写真にあるようなショーのためのチケットが用意されていたり,ショーの途中でレモネードやチップス&ディップ(7層の),キャラメルポップコーンが配られたり,お土産にフットケア用のシュガースクラブも用意されていました♪ 舞台セッティングやショーの内容もなかなかのもので,わたしたち女性たちがあらゆる面においていかに美しい存在であるかを思い起こさせてくれた,楽しくてすばらしいショーでした☆

A Sister from my home stake who lives in Meridian invited me to her ward's Relief Society activity called Sisters' Show, so I went to it last night. It was great in many ways - Tickets were prepared for the show, Lemonade, chips & 7 layers dip, caramel popcorn were given away during the show, sugar scrub for foot care was given to take home, satege setting and the show itself were great, etc. The show was fun and reminded me how we women are beatiful in every way. :)

0 件のコメント: