2012/05/01

新婚旅行 Honeymoon




上からワシントンモニュメント,リンカーンメモリアル,ワシントンDC神殿
From top: Washington Monument, Lincoln Memorial, Washington DC Temple

4/10~15までワシントンDCに今更ながらですが新婚旅行に行ってきました。ブライアンもわたしも初めての東海岸でした。たくさん見て回るところがあって5日では全然足りないと感じたけれど,予定していたところには全部行けたのでよかったです。ありがたいことにちょうどつわりもおさまって調子も良くて楽しい時間が過ごせてよかったです。

日本がDCに桜の木を贈呈してから100周年ということで,いろんなところで特別な展示があったりしました。ブライアンは美術館とか歴史が大好きだけれどわたしは全然興味がなくて,何時間も同じところにいたら飽きてしまいます。今度行くときには,ブライアンは美術館めぐり,わたしと子供は動物園やほかの楽しい場所に行く予定(笑)

Brian and I went to Washington DC from 4/10 to 4/15 for our honeymoon. It was our first time to go to the East coast. There were many places we could go to and we felt like we didn't have enough time, but we were able to go visit all the places we were planning on going. And Luckily I didn't have morning sickness at all, so I was able to fully enjoy our trip.

It's the 100th year this year since Japan donated cherry trees to DC, so there were many special exhibits and stuff going on. Brian loves art museums and history stuff and I don't, so next time we go back to DC, Brian is planning on going all the art museums by himself, and I am planning on going to the zoo and some other fun places with my new child. :)

0 件のコメント: