2016/07/28

スイミング教室最終日 The Last Day of Swimming Class


今日も37度まで上がりとても暑かったので、朝スーパーへの買い出しに行ったのと水泳教室以外は家の中で過ごしました。
It was hot again today (99 degrees), so William and I stayed home all day except we had to go grocery shopping in the morning and to the swimming lesson.



今日で8日間の水泳教室も終わりました。昨日は鼻水がひどくて一日お休みしたのですが、最終日の今日は頑張って行ってきました。最後の最後まで顔や頭を水につけるのが苦手だったウィリアムだけど、頑張りました。最後に成績表?とお菓子をもらってご機嫌。
Today was the last day of William's swimming class. He didn't make it yesterday because he had bad runny nose, but he was able to make it for the last class. He still hated putting his face and head into the water, but he did a great job. He was happy to get a report and a candy. :)

2 件のコメント:

陽子 さんのコメント...

8日間だけだけど、良い体験になったね!
成績表とか賞状とかもらえると、頑張った感あるよね!
鼻水、良くなるといいね!

mikeeks さんのコメント...

よく見ると成績表、できてない項目がたくさんあるんだよ(苦笑)
ウィリアムはよくなったよ。今度は自分が風邪っぽい。