2017/08/10

7/22 家族旅行7日目 Family Trip Day 7


家族旅行7日目の土曜日は,午前中薔薇園と日本庭園へ。
On Day 7 of our trip, we went to the rose garden and Japanese Garden in the morning.


薔薇園ではきれいな薔薇がたくさん咲いていました🌹思わずたくさん写真撮ってしまいました。
There were many beautiful roses at the rose garden, and I couldn't help but to take many pictures of them.
















日本庭園も今回で3度目だったけれど,とても落ち着きます。ここでもたくさん写真を撮りました。
And Japanese garden was awesome too. It was my third time, but it's very calming. Again I took may pictures here.



















午後からは,ブライアンの昔からの友達で今ポートランドに住んでいるマイクとその家族と一緒にOMSI(Oregon Museum of Science and Industry)に行ってきました。子供がいろいろ体験できる部屋があったりしてなかなか面白い場所です。ウィリアムも長い時間遊びました。
In the afternoon, we met up with Brian's childhood friend Mike and his family who live in Portland, and went to OMSI (Oregon Museum of Science and Industry). There are many different corners for kids to experience/play/experiment, and William was there for a long time.













人口火山作成中だそうです。
Baking soda volcano to be. lol

夜は同じメンバーで韓国料理屋さんへ。いつも同じお店に行くのだけれどやっぱりおいしかったです♪
And in the evening, we all went to a Korean restaurant we normally go to when we go to Portland. The food was great as usual.



2 件のコメント:

陽子 さんのコメント...

体験型の施設、楽しそうだね!
こっちで言うキッザニアみたいな感じなのかな?
科学館?
ウチのちびっこにも体験させたいなぁ。

mikeeks さんのコメント...

科学館だね~。ブライアンの友達家族がパス持ってるから,それで友人もただで入れるんだよ。ラッキー。