2017/08/14

物語 Stories


今日はウィリアム一日中物語を書くことにハマっていました✎✎✎
William was into writing stories all day today.


綴りもけっこうめちゃくちゃだし,話の意味があんまり通じないんだけれど,ひたすら思いつくことを自分なりに書きまくってました。
Many words were spelled wrong and the stories didn't make much sense, but he was having a great time writing them. :)


この年でこの集中力はある意味すごい。これをあと2枚分くらい書いて本にしました。
I'm impressed at William's long attention span. He wrote two more pages of stories and made a book. 

1 件のコメント:

陽子 さんのコメント...

この物語の内容を教えて欲しい!
どんな楽しいお話なのかなぁ。笑い