2017/11/27

新しい靴下 New Socks


今朝Walmartに行ったときに靴下を買いました。
I bought socks this morning while at Walmart.


時間がなくてまあいいだろうと思う靴下をサッと選んだのだけど,今袋から出してみてびっくり。よく見るとマッチする靴下がない(*_*)
I didn't have much time, so quickly picked the ones that looked decent enough. I just got them out of the grocery bag and realized none of them matched! 


お店にあんなにたくさんあった靴下の中でこれ選ぶか?!まあちゃんと見ず・読まずに買った自分が悪い。ちょっと履く勇気ないから返品しようと思ってるけれど,いっそのこと履いちゃう?!
Out of all the socks at the store, I picked this one of course...I don't think I'm brave enough to wear them, so I'm thinking of going back to the store to return them, but should I just keep them?!

2 件のコメント:

陽子 さんのコメント...

ミックスマッチ!笑
1つも合うのが無いというのが凄いよね!
アメリカらしい。
日本じゃあり得ないなぁ。
で、履いてるの?笑

mikeeks さんのコメント...

履いてる履いてるー!でもマッチで。もう一つおんなじの買ってきたんだ(笑)だから同じのが12足もある。でも安かっただけあって超薄々の靴下ですぐダメになりそう。