2017/11/16

七面鳥 Turkey


感謝祭まであと一週間。今年は自分で感謝祭の料理を作ることになってしまったので,今日買ってきましたよ,七面鳥!重さ約7キロ。七面鳥は冷凍されているもので,それを一週間かけて冷蔵庫で解凍します。
One week from Thanksgiving. This year, I have to cook Thanksgiving dinner myself, so I went grocery shopping today and got a 15 lb turkey. It's in the process of being thawed in the fridge. It takes a week to thaw you know.



七面鳥のほかにも,マッシュポテト,スタッフィング,ロールパン,グリーンサラダ,フルーツサラダ,パイ(パンプキン,アップル,ピーカン),ヤムいも,コーンなどを準備します。
Besides turkey, we will have mashed potatoes, rolls, stuffing, green salad, fruit salad, pies (pumpkin, apple, and pecan), yam, and corn. 


マッシュポテトとロールパンはブライアンの家族に担当してもらうのでいいけど,いちばん心配なのは七面鳥と,感謝祭には欠かせないパイ。
My in-laws are bringing mashed potatoes and rolls, so that helps. What I'm worried about the most is the turkey and pies.

一週間後笑ってるか泣いてるか,乞うご期待。
Let's see if I'm smiling or crying in a week. lol


ところで,今日ウィリアムのインフルエンザの予防接種行ってきました。その後一日足が痛いと言って夜寝るまでこんな感じに歩いてました。超大げさで笑える。
By the way, William had a flu shot today. Afterward, he was limping all day. Totally overreacting, it makes me laugh.




2 件のコメント:

陽子 さんのコメント...

7キロのターキーも凄いけれど、それより息子!!!
鶏ガラのようだよ!!!
うちの子豚ちゃんとはえらい違いです。
それにびっくりしました。

ターキーやパイ、幹ちゃんなら余裕で調理出来ちゃうよ!

mikeeks さんのコメント...

めっちゃ細くてうけるでしょある意味!(笑)なんも食べないからね!このほっそい足で,怒ると床をドンドンって蹴って(ゾウみたいに)家の中を歩くんだけど,超うける。パイできるか。。。水曜日に3つ焼かないとならぬ。