2018/03/14

パイ・デー Pi Day


今日はパイ・デー(π=3.1415...)でした。
It was Pi Day today. (英語復活。笑)


ということで毎年のようにパイでお祝い✨
So, we celebrated with pies as usual.


いつものパイ・デーTシャツを来て記念写真も撮りました📷
We wore Pi Day t-shirts and took pictures as well.


ダイエットしてたんじゃなかったのかって?してま~す,でも食べました。おいしかった~💛紫色のを除いては。
Was I not on a diet?? Yes, I am still, but I had the pies anyway. They were yummy except the purple one.


紫色のは一応Paleo仕様のブルーベリーチーズケーキパイ。クリームチーズの代わりにおもにカシューナッツが使われています。激マズ!!夕べ一晩費やして高価なカシューナッツを2カップも使って作った見た目おいしそうなパイ。これまでの人生でいちばんまずいパイ!二度と作りません,はい。
The purple one is Paleo approved blueberry cheesecake pie. Instead of cream cheese, you use cashews. It was super nasty! I spent all night last night to make this pie, and used like 2 cups of precious cashews, then this. It looks yummy but was the nastiest pie I have ever had in my life! I'll never make it again!

やっぱりパイはふつうのおいしいのを食べたい💛
There is no substitutions for pies.

2 件のコメント:

陽子 さんのコメント...

でた!
πday!笑笑
このTシャツが毎度笑ってしまう!
この行事、やらなきゃダメ?笑

mikeeks さんのコメント...

ダメダメやらなきゃ!というか好きなんだよね,自分がこういうの。なんでもお祝いしちゃう。こういうことでもしないと毎日つまんないでしょ生きてて(笑)