2017/06/16

抜糸 Got Staples Out!


今日は先日ウィリアムが頭を切ったところを留めてあったホチキスの芯を抜いてもらいに,また救急治療室へ行ってきました。
It's been 8 days since William cut his head, and we went back to ER at St. Luke's Meridian to get his three staples removed.


ちょっと痛かったみたいで,この顔。3針だけでよかったね~ウィリアム(笑)
It hurt a little bit and look at his face. lol He is lucky that he only got three staples to close the cut.



そして今日もバランスバイク乗り。近くでやっていたヤードセールによって,ドレッシングを作る容器を1ドルで買っちゃいました。(^^)で,その後それ持ったまま近所を30分ほどバランスバイクに乗るウィリアムを後ろから追いかけてました。💦💦
And in the afternoon, William went on a balance bike ride again. There was a yard sale on the next street, so we stopped by and I bought a dressing maker for a dollar. Then I had to chase William for like half an hour holding the bottle.




今日は金曜日で,金曜日と言えばほぼいつも夕飯はピザ。🍕今日はいつものサラミピザとマルゲリータピザを作りました。マルゲリータピザの生地がなかなか薄く固めに焼けなくて,またリベンジが必要です。味は前回よりもいい感じでした。
And again, we had pizza for dinner. It seems like every Friday we have pizza lately. This time I made one salami pizza and one Margherita pizza. I can't make margherita pizza dough thin and hard enough. Need to try again. It tasted better than last time though.

0 件のコメント: