2012/06/09

ベビーシャワー Baby Shower




今朝はブライアンの妹のベビーシャワーがありました。たくさんのおしりふきやベビー服などなど,たくさんのプレゼントをもらっていました。おむつをプレゼントした人も何人かいたけれど,おむつケーキを作ってきた人はいなかったので作ってよかったです☆

用意されていた食べ物がとてもかわいらしく並べられていて,みんなとてもおいしくて,ベビーの分も二人分食べているという言い訳のもと,ついついたくさん食べちゃいました。

I went to a baby shower for my sister-in-law. She got wipes, baby clothes and many more useful things. Some people gave her diapers, but no one else had made a diaper cake, so I was glad that I made it.

The food which had been prepared was all pretty yummy and I really liked how they were set on the table. I ate so much food there, but I had a good excuse. I was eating for two of us. :)


ところで,食べると言えば,夕べは久しぶりにピザ(ピザハット)を注文しました。オンラインで注文してお店に取りに行ってきました。スパイシーシシリアンピザというやつで,トッピングには牛肉のソーセージみたいやつと,イタリアンソーセージ,ハラペーニョ,赤玉ねぎが載っていて,Lサイズで10ドルな~り♪日本のピザに比べたらずいぶん安いね。

Talking about food, we had pizza from Pizza Hut for dinner last night. We ordered online and went to pick it up. We god a Spicy Sicilian pizza which had some beef topping, italian sausage, Jarapenos, and red onions. It was only $10 for a large pizza, much cheaper than Japanese pizza.

2 件のコメント:

katsue さんのコメント...

美味しそうなお菓子がいっぱいだね。ベビーシャワー行きたい!(笑)
そっちのLって日本のLよりだんぜん大きかったよね♪夏にはアメリカンピザ食べれるかな〜。

mikeeks さんのコメント...

おいしかったよ~みんな。でもほとんどCostCoで買ったやつっていってた(笑)ミニシュークリームとかミニシナモンロールとか何個も食べまくったよ♪

ピザこっちのが大きいと思うけれど,なんだか慣れちゃってかあんまり大きいと感じなかったんだよね~。やばいやばい。夏にはきっと暑すぎてピザなんて食べたくないかもよー。