2012/06/03

麻婆豆腐&スムージー Mabo Tofu & Smoothie



今晩の夕飯は麻婆豆腐をしました。わたしは豆腐が嫌いだけど,麻婆豆腐の中に入っていれば味が分からないから好き。おいしかったけれど,今日は30度越えする暑さだったから,汗かきながら食べました。

We had Mabo Tofu for dinner tonight. I don't like Tofu, but I like Mabo Tofu because I can't really taste Tofu. It was yummy but since it was hot today, I was sweating while eating.



昼間とても暑かったので,スムージーを作ることにしました♪ とってもさっぱりしていておいしかったぁ☆

It was really hot during the day today, so I decided to make some smoothie. It was so refreshing and tasted good!

0 件のコメント: