2012/06/18

チェス Chess



今晩は家庭の夕べの活動でチェスをして遊びました。久しぶりにやったのでやり方を忘れてしまって,またブライアンに教えてもらいました。今回はよく考えてやったつもりだったけれど,ポーン(いちばん位の低い駒)2つしか取れなかった~。そしてもちろんわたしの負け。(-_-;)ブライアンは思惑通りに勝てて喜んでいました。

We played chess for Family Home Evening activity tonight. It had been a while since I played chess, so Brian had to teach me again how to play. I thought I used my brain better than the last time we played, but I only got two pawns, and of course I lost. :( Brian seemed happy that he won as he had expected.

0 件のコメント: