2016/05/03

友達とランチ~こいのぼりフェスティバル Lunch with Friends ~ Carp Banner Festival


今日は高校の時の友達とランチしました。久しぶりの再会(一年半ぶりから4年くらいまで)。清水町のOhdou Cafeという生パスタのお店に行きました。パスタもちもちしていておいしかった~。デザートにはラングドシャで包んだ濃厚なソフトクリームを食べて満足❤ 両方写真撮り忘れましたが~。

I went out for lunch with my high school friends today. With some of them, it had been a year and a half since I saw them, and with some others, over four years. I failed to take pictures, but we had fresh pasta at Ohdou Cafe in Shimizu-cho, and had some very rich ice cream wrapped with langue de chat. They were both so yummy!


沼津市内の幼稚園・保育園の作品↑↑


家に帰ってから,もう夕方近くだったけれどウィリアムの要望でお父さんとウィリアムとで沼津のこいのぼりフェスティバルにこいのぼりを見に行ってきました。たくさんのこいのぼりが空を泳いでました。<+ ))><< ウィリアムはとても喜んでました。

In the late afternoon, my dad, William, and I went to Numazu Koinobori (Carp Banner) Festival upon William's request. There were many Koinoboris flying in the sky. William was happy to see them. :)




0 件のコメント: