2016/05/07

日本平動物園 Nihondaira Zoo









5月5日の子供の日は,両親と妹家族とわたしとウィリアムで静岡の日本平動物園に行ってきました。天気が良くて夏日のようでした。ウィリアムはほとんど動物に興味なし。園内にあったゾウのすべり台が一番楽しかったみたい。わたしはいちばんホッキョクグマが良かったかなあ。

We went to Nihondaira zoo on Children's Day. It was a bit windy but such a nice day (it was rather hot). William didn't really get excited about the animals, but the elephant slide that was at the zoo. I think I liked the polar bear the best.

0 件のコメント: