2015/01/08

新しい台所用品 New Kitchen Stuff

クリスマスにほしいと思っていた台所用品をたくさんもらいました。今日は(7日です。いつも夜中過ぎてからの投稿になっちゃう。。。)クリスマスプレゼントの一部だったギフトカードを使ってさらに欲しかった台所用品を買ってきました。それから,ほんとうはクリスマスにもらった電気ポットなのですが,組み立てがおかしくて(中国製!)返品し,新しいもの(日本製!)をオンラインで購入したものが今日届きました。これでほしいと思っていた台所用品がすべてそろった感じがします。(^v^)ということは料理がんばらないとな。

I received a lot of kitchen stuff I wanted to have. Today (this post is for the 7th. I often update my blog after midnight, so it shows as the 8th one...), I went out to buy some more kitchen stuff with the gift card I got as a Christmas gift. And an electric water boiler arrived today. I got one for Christmas, but it was assemble badly (it was made in China), so I returned it to the store and had to order a new one (made in Japan ) online. Now that I have all the kitchen tools and stuff, I guess I should work on my cooking skills.


今日買った台所用品。チョコレートもありますが(笑)
The kitchen stuff I got today. Oh yeah, I got some chocolate too. :)


電気ポット
Electric water boiler


0 件のコメント: