2016/12/10

教会のクリスマスパーティー Church Christmas Party




今朝教会のクリスマスパーティー(というよりも朝ごはん)がありました。たまたま宣教師たちと同じテーブル♪
There was a Christmas party (more like breakfast) this morning. We sat at the same table as two of the missionaries.




おいしい朝ごはんをいただいた後は,子供たちの劇があり,ウィリアムはコスチュームないけど一応天使の役でした。
After the yummy breakfast, there was a skit Primary children participated in. William was one of the angels (He didn't have a costume on though). 




そのあとはサンタさんが来て,子供たちを一人ずつ膝に乗せて,クリスマスプレゼントに何がほしいか聞いてました。ウィリアムは「キッチンセット」と言ってました(笑)サンタさん持ってきてくれるかな?
After that, Santa came and each child sat on his lap and was asked what they wanted for Christmas. I heard William say "Kitchen set". lol I wonder if Santa will bring it to him for Christmas. :)

今晩はブライアンの職場のクリスマスディナーもあって,CaldwellにあるIndian Creek Steakhouseというレストランに行きました。おいしいステーキをたらふく食べて苦しすぎ。ウィリアムを見てくれたブライアンの家族に感謝。
There was a Christmas dinner for Brian's firm as well. We had it at a restaurant called Indian Creek Steakhouse in Caldwell. While we were there, Brian's family watched William for us which we were grateful for. We had a great steak, but I ate too much...

これはCaldwellダウンタウンのレストラン近くのイルミネーション
Christmas lights in downtown in Caldwell

2 件のコメント:

陽子 さんのコメント...

本場物のサンタは凄いね〜!
日本のサンタのショボイこと。笑
ウィリアム、嬉しそうだね!

mikeeks さんのコメント...

サンタ全然違うよね!笑 ウィリアムは初めてサンタにだっこしてもらったんだ~。