2016/12/12

日本からの荷物 A Package from Japan



今日は実家の両親から荷物が届きました。ウィリアムのクリスマスプレゼントの本📚と一緒にたくさんの食料品が🎶あざーす!大切に食べさせてもらいます。
We received a package from my parents today. It had a William's Christmas present along with so many goodies and other food. Thank you mom and dad! We'll enjoy them!


今日は月曜日だったので「家庭の夕べ」をしました。レッスンには教会のビデオを見て,活動はまたピクチョナリー(絵当てゲーム)をしました。毎回3人の絵の才能のなさに笑ってしまう。
Since it was Monday, we had Family Home Evening. For the lesson, we watched a church video, and played pictionary for the activity. It always makes me laugh to see the terrible pictures we draw. None of us really has drawing skills. lol

ウィリアムの絵 William's drawing

わたしの絵 mine

ブライアンの絵。これが一番うける!上の動物はらくだ。下の絵はサンタ(爆笑)
Brian's. This is the funniest! The animal above is a camel, and the picture below is Santa! lol

2 件のコメント:

陽子 さんのコメント...

こういう時に親のありがたみが分かるよね!
幹ちゃんが欲しそうなものばかりだね!笑
絵描き大会。またやりたいね〜!!

mikeeks さんのコメント...

いや,あれほとんどウィリアム用なんだ~。ウィリアム柿の種とかも大好きだし。
絵描き大会はほんと面白いと思う。へたくそな人がいると(うちの場合全員)特に面白い。笑