2017/02/04

トランポリン(投稿2) Trampoline (Post #2)



今朝起きてすぐにウィリアムにトランポリンが出来上がったことを教えました。パジャマのままでさっそくトランポリンへ。しばらくそのままジャンプしてました。このうれしそうな顔😃
As soon as William woke up this morning, I told him that the trampoline was ready. He ran to the trampoline and started jumping. Look at this happy face! :)




今日は土曜日だったけれどブライアンが午前中仕事に行かなければならず。。。ウィリアムとわたしは午前中はお友達の子供(ウィリアム君)のバプテスマ会があって出かけました。帰って来てからウィリアムはまたトランポリンでしばらくジャンプ。体重制限があるので一緒に飛んで遊んであげられないのが残念。二人でジャンプするともっと楽しいのに。
Brian had to work this morning even though it was Saturday. William and I had a baptism of our friend (William) to attend. After we came home, William jumped on the trampoline again for a while. Too bad that I can't jump on it since the weight limit is 100 lbs. It would be so much more fun to jump with two people.




今日はウィリアムが午後から夜までず~~~っとぐずりまくって大変でした。最近反抗度が増している感じ(-_-;)
William was whiny all afternoon and all evening. It was a hard day. It seems like he is more rebellious lately and I get so frustrated.


昨日もそうだったけれど今日もなぜかまったく何をするにもやる気が出なかったなあ。夜ウィリアムに毎晩起こされてよく眠れないからかなあ。。。
As for me, I had not much energy to do anything yesterday and today. It may be because William wakes us up EVERY NIGHT and I can't have enough rest.



夕飯もめんどくさいなあ~と思いながら作りました。がんばった広島風お好み焼き。今回はなかなかうまく出来た♪
I didn't even want to cook dinner, but I did my best making Hiroshima style okonomiyaki. It turned out pretty good.

2 件のコメント:

陽子 さんのコメント...

ちょー楽しんでるね!笑
ストレス発散できるものがあるって良いね!
うちはやっと兄弟で仲良く遊べるようになって、遊んでる時は家事をしたりお茶したり出来るようになったよ!
ウィリアムも反抗期?こちらも兄さんが酷いです。

mikeeks さんのコメント...

きょうだいとかいればいいんだけどね~。トランポリン飛んでくれるのはいいけど,おとといかなあ,30分くらい飛びまくって疲れたみたいで昼寝しちゃって夜遅くまで寝なかった(泣)買ってよかったのか悪かったのか(苦笑)もう超反抗期!毎日ぶつかってます。